Tα χρήματα που δεν δίνουν στην ιδιωτική ασφάλιση οι Έλληνες, τα δαπανούν πάντως, σε… φακελάκια στο εθνικό σύστημα υγείας. Αυτό καταδεικνύει έκθεση του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ (ΙΝΕ- ΓΣΕΕ) με θέμα «Υγεία και μακροχρόνια φροντίδα στην Ελλάδα». Σύμφωνα με την έκθεση το φακελάκι υπολογίζεται στο 20% των νοσοκομειακών δαπανών των νοικοκυριών και αποτελεί μια «εγκατεστημένη» πλέον κοινωνική συμπεριφοράστην οποία […]